Welcome to My Blog. Follow ME ! +

14 November 2013 | 2:48 AM | 0 comments



seindah cinta Allah.

 Alhamdulillah... 

14 November 2013 !

aku masih bernafas. menghirup oxygen yang memenuhi setiap ruang. menghembus carbon dioxide agar kitaran biology dapat terlaksana. Maha kuasa Allah. sungguh hebat ciptaan Allah.

Begitu jua ujian yang diberiNya. Sungguh aku tak terdaya melalui kesukaran ini. 

Mungkin fizikal aku tampak seperti bershaja. Namun ada yang tersirat disebalik senyum yang aku lontarkan. Dan cerita hati aku tak ada siapa yang tahu melainkan Dia yang Esa.

Jujur aku akui aku lah insan yang paling hina di bumi Allah yang maha Pemurah ini.

Terasa hina. bukan sahaja padaNya, tetapi kepada kekasihnya, dan jua orang disekeliling. Peritnya menahan bebanan ini ya Allah.

Ya, aku tahu Engkau mencintai ku. Senantiasa aku mempercayainya.

seakan berat hati ini untuk eneruskan hidup.

Sakit menanggung rindu padanya. Sakit sangat ya Allah.



Older Post | Newer Post