Welcome to My Blog. Follow ME ! +

Di sakiti
19 November 2013 | 11:26 PM | 0 comments
wahai kenalan..
Walau diri ini tak seindah anda, walau diri ini tak sesempurna anda, tapi saya yakin siapa saya, saya yakin apa yang saya mahu, saya yakin setiap jalan saya adalah petunjuk dari Allah.
ya kekasih Allah, aku perlukan engkau. 
ya. aku perlukan engkau
di setiap sudut, di setiap nafas, si setiap debaran hati ini.
Jika diberi peluang untuk bersamanya, takkan pernah aku sia-siakan nya mesti pun mati menjemput, meminta roh dari jasad ini.  akan aku sanggup untuk menghadapi sakaratul maut.
Siapa sanggup berjauhan dengan nya. Siapa sanggup menanggung bebanan rindu pada nya.
Oh Allah ! bantu lah hamba Mu yang hina ini
Sesungguhnya aku, muak untuk lihat permainan dunia. Sungguh aku takut pada dunia ini. 
Jujur, aku takut pada permainan dunia sekarang ini



Older Post