Welcome to My Blog. Follow ME ! +

BESYUKUR .
08 October 2012 | 8:45 AM | 3 comments
readers . 

this is my last entry for this weekend.. as i told u'olls , saya nak update blog ni pada ujung mggu jep.. ehehhe.. tp, arini bukan ujung mggu dah kan? apa-II je lah...

okay. pekara petama , ALHAMDULILLAH . tutorial dah seap ;D atas bantuan yg dihulurkan oleh Allah s.w.t melalui akak ppsl.. a.k.a akak senior yg same course dgn saya.. KAK AZI . tQ ek akak.. ehehhe.. actly , saya happy sgt-II sebb Allah sudi membantu , tak tahu nk cakap mcm mna.. saya sgt happy sbb saya yakin Allah sgt sayang diri saya... dats y i always pecayakan Dia... kerana hanya Dia yg besama saya tika susah , senang, gelak tawa dan air mata... i LOVE U ,ALLAH ;D

BERSYUKUR SANGAT

alhamdulillah.

on the other side, saya rasa besalah pulak pda sesetgh warga USM.. actly , i've make a lots of mistake tanpa saya sndri sedari... so , for warga USM .. sorry if saya ada bt salah n silap.. terpotong barisan korang masa nak naek bas ke , terbuat sound pollution ke sekitar korang , tak igat korang as my new friends ( seyesly speaking , MAAF kalau-II sya tak perasan anda ek , saya mmg susah nak igat muka org yg baru saya kenai.. so, tegur-II lah saya ek ) eh, maaf jgak kalau saya tak igat nama korang-II yg saya bru kenal nii.. and maaf lah kalau-II korang senyum dekat saya tapi saya tak membalas balik dgn sekuntum senyum... maybe masa tue saya nak cepat kottt.. hehehhe :P 

hurm , MAAF jelah ek atas apa-II pun kesalahan.. 



teringat kata-II seorg lecturer yg menasihati si Fatin Abd Halim di kmpp dulu ~

'' kalau nk hilangkan kebencian pd seseorg , kamu doakan kebaikan utk dia tanpa pngetahuan sapa-II pun, dan kamu takkan rugi sikit pun n insyaAllah hati kamu dijauhi dr dendam n benci ''

hee , thanks cg AZNUL untuk kata-II itu.. saya suka sgt.. terima kasih atas nasihat anda pada saya.. dan tiba-II saya terasa beruntung sgt-II menjadi seorg pelajar yg mempunyai lecturer-II yg caring.. to cg fadhilah (bio lab sem2) and cg azfa ilhamuna (chemist lab sem2) tQ sgt-II sbb ambil berat ttg saya masa saya ada masalah dan sakit time final exam sem2 dulu.. n tak lupa jgak my teachers at SMKPJ , cg hamzan n sir heng sbb sudi betanya kabar saya di USM... sgt-II menghargai nya.. 


TERIMA KASIH EVERYONE
dan MAAF atas kekurangan diri ini , k-bye ! ;D






Older Post | Newer Post