Welcome to My Blog. Follow ME ! +

yeay ! raya lagi ..
17 August 2012 | 9:19 PM | 0 comments
korang. sehat ? ^^''
 
seteap tahun kita sambut bulan Ramadhan.. sama mcm tahun ney kan ? Ramadhan di sambut dgn meriah.. seluruh umat islam bepuasa bagi menjalankan rukun islam yg ke4 nih.. Alhamdulillah , kalau korang sempat habis kan semua puasa korang.. bg girls diluar sana , don't worry about Mrs P.. itu kelebihan Allah beri dekat kita..  but , kalau boleh kita pun nak full.. kan ? >.<''  

Ramadhan kali ni pun dah hampir sempurna.. rite ? hahha.. taksedar pun.. tup... tupp..... dah nak masuk 1 syawal dah.. esok adalah ramadhan teakhir buat kita semua bagi tahun nii.. apa-II pun , syukur alhamdulillah.. Hey ! syiukkkk nya dah nak raya.. tapi , bila dah besau-II mcm neyh mood nak raya makin kurang kan ? entah , kenapa.. tapi itulah yang saya rasakan..

Di kesempatan ini... secara rasmi nya..
 saya NURUL FATINIZZATI BINTI ABD HALIM ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maap dari korang semua.. saya sedar banyak kesilapan yg saya lakukan.. terutamanya pada keluarga dan kawan-II rapat.. my BFF , 5sn , H4P7 dan rumate saya.. and also kenalan-II saya...


maaf zahir dan batin buat KELUARGA tersayang.. 
maap kan segala salah dan silap ya >.<''
WAWA , FANA , ANYS , ALYAA , NABYLA , FATIN SYAHIRAH
aku mintak maap bnyak-II naa.. kalau-II aku bnyak buat silap dalam persahabatan kita.. 
ATIQAH , BITAH , AMIRAH MAD
maap jugak ya , sbb aku banyak membebel kat ampa.. 
mesti telinga ampa penat dgaq aku luah mcm-II an ? maap naa.. 
5SN , H4P7..
maap kalau-II ampa semua bosan dan boring dengan tingkah laku FATIN ABD HALIM neyh..
hee.. yes ! i'm annoying.. dats y nak mintak maap niii...
maap naa kalau slalu susah kan ampa semua... 
my RUMATE , BIHAH , MIRA and once again BITAH
aku mntak maap ek , kalau-II aku bnyak sakitkan aty ampa dalam gurau senda..
maap ya.. aku bukan rumate yg baek utk ampa... aku sedar
to all KENALAN saya...
harap maaf kalau-II selama kita bekenalan saya membuat bnyak kesilapan...
to all facebookers yg jdi friend saya..
saya menyusun sepuluh jari memohon maap kalau-II ada tersinggung perasaan 
dgn comment or status saya ^^''

KAWAN-II , 
i'm so sory .. maaf sesgt... halalkan lah ilmu atau apa saja yg penah ampa semua berikan ek.. terima kasih sbb sudi bekawan dgn budak sengal mcm ak neyh.. maap kalau bnyak menyusahkan ampa semua ..


SELAMAT HARI RAYA 

MAAF ZAHIR DAN BATIN


eklas dri FATIN ABD HALIM >.<''
p/s : pengguna bahasa diri , hanya untuk keselesaan ..  maap, beterabur


Older Post | Newer Post