Welcome to My Blog. Follow ME ! +

My Next Jourey
27 July 2012 | 2:20 AM | 0 comments
kawan-II

i just want to share about my next journey...
where is it ? hehe.. cerr teka >.<''
USM , my dear...

agak nervous , but i'll try my best at USM nati.. insyallah.. 
taknak lagi dah mcm dekat KMPP dulu..
seems like I do not know anything and childish 
arrghh , taknak egat dah...

kalau boleh kat USM nati saye nak buat mcm-II .. hihi...
cewahh ! bajet giler.. entah-II sunyi je dlm bilik..
hopefully , i'll be more cheerful and enjoy every second i've..
pless , pray for me yeahh ? 

kalau nak egat balik , 
time matrik dulu kawan-II yg dpat sama matrik (KMPP) 
cuma farhana , nana , asyrani and shahirah .. semua nya girls... 
tapi skrg , betambah lah sket bilangan kawan-II yg dapat USM.. hehe
tp , yg special nya my older sister pun USM jgak.. hewhew >.<''

meh nak bgtau sapa lgi kawan-II yg sama U dgn cek [versi kedah]

my older sister [ Shazana Halim ]
my sweet princess ,BFF [ Siti nurfarhana Sohimee ]
my ex-practicum ,BFF also [ Atiqah Sabary ]
my ex-rumate ,BFF also [ Rabitah Said ]
my ex-rumate [ Nabihah Fauzi ]
my ex-practicum [ Nor Hafizah ]
my ex-practicum [ Hidayat Baharum ]
my ex-schoolmate 
and also 
my ex-kmpp'smate (wujud ke pekataa ney? huu)

hopefully i can maintain my pointer every sem...
and korang pun... hopefully..
takut jgak neyh sbb kena study balik tajuk biodiversity..
tp , insyallah buleh kut . Allah is always beside us . 
so , dun't worry keyh.. jum , sama-II bedoa



Tanpa permulaan, 
anda tidak akan sampai ke mana-mana.
 


Oleh itu , sama-II lah kite memulakan satu langkah yg baru..
Ayuh...! sama-II 


Older Post | Newer Post