Welcome to My Blog. Follow ME ! +

AYAT-II CINTA FB
24 June 2012 | 12:43 PM | 7 comments




ya akhi , ya ukhti 

hi-II buddies ! !
entry kali ney sye nak ckap ttg AYAT-II CINTA FB
as we know , belambak post-II yg sweet-II kat fb
ofcos lah bnyak , coz ramai muda mudi y mempunyai couple sendiri
nak bekongsi kasih lah konon. . 
hewhew ^^''

ukeh . 
jum teroka ayat-II cinta di FB

♥ orang kate kalau bulu mate jatuh, makna nye ade orang rindu. 
kalau gitu bulu mate awak jatuh tiap2 ari lah, pasal saya rindu! hehee ^_^

Air mata kadang kala lebih istimewa daripada senyuman,
kerana senyuman boleh dberikan kepada sesiapa sahaja,
tetapi tangisan hanya dtitiskan untuk orang yang tersayang...!
Hargailah mereka yang menitiskan air mata untuk anda =)

Do you believe in love at first sight or should I walk by again ? ♥

Let me guess what U R doing…
Reading book? Nop..!
Listining Music? Uhu..!
Watching TV? err..!
Caught U!
Missing me and looking at my pic.!!
hahaa…

I was on a ship thinking of you.
when i looked down i dropped a tear in the ocean.
then i promised myself that until someone finds it.
i wont forget you. ♥ ~

haa.. sweet kan ? sweet kan ?
diorang ada ? kau ada ?

kpd yg belum ada mcm sye ney , don't wory yerr ..
Allah s.w.t ada , Dia lebih sygs kan kita .
Rasulullah s.a.w ada , baginda sgt rindu kan kita .
 lgi pun family kan ada ?
 curahkan rasa kasih pda family dulu , baru pk cinta k.. .

tak pelu pk siape yg sayangs kite .
tp , pk siapa yg pelu kite sygs dan cinta ,
first , Allah
second , Rasullullah
third , mak ayah n sibling
then . . perhap our buddies . rite ?


jum sama-II kan cintakan
 Allah s.w.t dan Rasulullah s.a.w



Older Post | Newer Post